نقشه جدید بازی Among Us


Deprecated: strtotime(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/alizange/public_html/game/templates/esports/html/com_content/article/default.php on line 76
Expired
نقشه جدید بازی Among Us

یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۲۰ را می‌توان بازی Among Us دانست. باوجود انتشار این بازی در سال ۲۰۱۸، بازی Among Us به‌لطف استریمرها و رسانه‌های اجتماعی‌ توانست به سرعت توجه بازیکنان را به خود جلب کند. این اتفاق به این معنی بود که این بازی به‌روزرسانی‌های بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا برای آن برنامه‌ریزی شده بود دریافت خواهد کرد. یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های این بازی نقشه‌ی Airship است که نقشه‌ی کشتی هوایی را به این بازی اضافه می‌کند.

نقشه جدید بازی Among Us برای اولین‌بار در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۰ معرفی شد. به‌تازگی توسعه‌دهنده‌ی این بازی به همراه انتشار تریلری اعلام کرد که نقشه‌ی Airship هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این نقشه بزرگ‌ترین و استادانه‌ترین نقشه‌ی این بازی تا به الان محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که برای طرفداران بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

استودیو Innersloth همچنین بیان کرده است که آن‌ها به‌دنبال اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی مانند سبک هنری کاملاً جدید و لابی‌های به روز شده به این بازی هستند. آن‌ها همچنین قول دادند که در مورد رونده توسعه‌ی بازی در آینده اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارند و همچنین ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت بازی را در آینده به طرفداران نشان خواهند داد.

 بازی Among Us هم‌ اکنون برای نینتندو سوییچ، پی سی و دستگاه‌های سازگار با سیستم‌عامل iOS و Android در دسترس است. همچنین این بازی در زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های Xbox منتشر خواهد شد.

پلتفرمهای بازی

steam
origin
battle.net
u plau
epic games
epic games
Image

تماس با ما

فروشگاه

سوالات خود را در رابطه با خرید از فروشگاه از طریق تلگرام یا واتس آپ ارسال بفرمایید

همکاری در فروش

دوستان علاقمند میتوانند جهت همکاری با ما تماس بگیرند 09353807030 یا ایمیل info@avisapro.ir