اخبار جدید بازی Apex Legends Mobile


Deprecated: strtotime(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/alizange/public_html/game/templates/esports/html/com_content/article/default.php on line 76
Expired
اخبار جدید بازی Apex Legends Mobile

تست بتا بسته بازی Apex Legends Mobile دو هفته دیگر در هند و فیلیپین آغاز می‌شود. بتای این بازی تنها روی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت، ولی بدون شک نسخه نهایی برای سیستم عامل IOS نیز عرضه می‌شود. تنها هزار بازیکن قادر به تجربه بتای بازی خواهند بود، اما الکترونیک آرتز گفته که در آینده مناطق بیشتری به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

این بازی به صورت اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند طراحی و کنترل آن برای اسکرین‌های لمسی بهینه شده است. به این نکته نیز باید اشاره کنیم که الکترونیک آرتز فعلا برنامه‌ای برای پشتیبانی از کراس‌پلی با پی‌سی و کنسول‌های خانگی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ ندارد.

 

 بازی Apex Legends Mobile
از این رو نسخه موبایلی ایپکس، بتل پس و آیتم‌های مخصوص به خودش را خواهد داشت. توسعه نسخه موبایل بازی بر عهده خود استودیو ریسپاون قرار دارد و چد گرنیر (Chad Grenier)، کارگردان بازی، در این باره گفت:

این یک لحظه بزرگ برای تیم ما است. دو سال پیش، ما فضای سبک بتل رویال را تغییر دادیم و اکنون قصد داریم این کار را دوباره روی گوشی‌های هوشمند انجام دهیم.

ایپکس لجندز در حال حاضر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و نسخه موبایل آن نیز به عنوان یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای به فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور اضافه خواهد شد.

پلتفرمهای بازی

steam
origin
battle.net
u plau
epic games
epic games
Image

تماس با ما

فروشگاه

سوالات خود را در رابطه با خرید از فروشگاه از طریق تلگرام یا واتس آپ ارسال بفرمایید

همکاری در فروش

دوستان علاقمند میتوانند جهت همکاری با ما تماس بگیرند 09353807030 یا ایمیل info@avisapro.ir