محیط و اپیزودهای تازه در DLC جدید بازی Maneater


Deprecated: strtotime(): Passing null to parameter #1 ($datetime) of type string is deprecated in /home/alizange/public_html/game/templates/esports/html/com_content/article/default.php on line 76
Expired
 محیط و اپیزودهای تازه در DLC جدید بازی Maneater

بازی Maneater سال گذشته عرضه شد و به بازیکنان اجازه داد تا در نقش یک کوسه خونخوار قرار بگیرند و به همراه او در صدد انتقام برآیند. این بازی بازیکن را در قالب یک حیوان وحشی قرار می‌داد و او را مجاب به نبرد با دیگر حیوانات وحشی و شکارچیان می‌کرد. حالا DLC جدید بازی Maneater با نام Truth Quest با پخش تریلری معرفی شده است.

سازندگان در گذشته به این بسته الحاقی اشاره کرده‌ بودند و حالا با انتشار تریلری دست به معرفی آن زده‌اند. استودیو Truth Quest، سازنده بازی می‌گوید این بسته الحاقی یک اپیزود جدید و منطقه‌ای کاملا تازه را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین این بسته الحاقی یک حیوان درنده‌ی جدید به‌عنوان دشمن را به بازی اضافه می‌کند. در این بسته الحاقی، شکارچیان انسان برای کشتن شما دست به روش‌های تازه‌ای خواهند زد و از امکانات جدیدی همچون هلیکوپتر بهره‌ می‌برند.

بازی Maneater هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی قابل تهیه است. بسته الحاقی Truth Quest در تابستان امسال روی پلتفرم‌های مذکور عرضه خواهد شد. بازی Maneater همچنین در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. فعلا اعلام نشده که DLC بازی نیز روی این پلتفرم عرضه خواهد شد یا خیر.

پلتفرمهای بازی

steam
origin
battle.net
u plau
epic games
epic games
Image

تماس با ما

فروشگاه

سوالات خود را در رابطه با خرید از فروشگاه از طریق تلگرام یا واتس آپ ارسال بفرمایید

همکاری در فروش

دوستان علاقمند میتوانند جهت همکاری با ما تماس بگیرند 09353807030 یا ایمیل info@avisapro.ir